Czym jest dziennik wyzwań ? 

 

Dziennik wyzwań dzieli się na dwie części, które rozpisane są na 12 tygodni.

 

Są to wyzwania tygodniowe, polegające na wytrwaniu w określonej czynności. Wyzwania są skonstruowane w taki sposób, by dotykały różnych obszarów życia.

 

Są to wyzwania wielopłaszczyznowe -  uczą dyscypliny w realizacji zadań, wzmacniają poczucie pewności siebie ale przede wszystkim otwierają nowe możliwości przed nami.

 

Dziennik wyzwań idealny jest dla tych kobiet, które znalazły się w martwym punkcie życia, ponieważ poprzez wyzwania daje powera do działania. Oraz chcą pracować nad swoja samodyscypliną, budowaniem nawyków czy samoświadomości. 

 

Przede wszystkim jest świetnym treningiem dla naszej osobowości, z tygodnia na tydzień daje możliwość poznawania siebie oraz swoich zasobów wewnętrznych. Wystarczy, byś była zmotywowana i zmobilizowana do odkrywania siebie i zakamarków życia, by krótka forma dziennika zamieniła się w niezwykłą przygodę.

 

Jeśli Twoja motywacja jednak osłabnie na którymś etapie realizacji, zawsze masz możliwość poproszenia mnie o pomoc czy wskazówki.

Zasady realizacji dziennika:

 

Każdy tydzień jest przypisany konkretnemu wyzwaniu, czyli danej czynności. By wyzwanie zostało zrealizowane, należy w nim wytrwać przez 7 dni.

Wyzwania są dokładnie opisane, w jaki sposób należy je wykonać. Posiada konkretne zadania lub takie, które sama powinnaś sobie ustalić. 

 

W spisie treści wyzwań zamieszczona jest tabela, która dzieli się na datę, zaliczenie na plus lub
niezaliczenie - minus.

 

Dodatkowo przyznane są wyzwania dzienne w danym tygodniu, można sobie wybrać dowolnie dany dzień na wykonanie wyzwania dziennego. Co spowoduje, dodatkowe podniesienie trudności.

 

Zawarte tabele oraz miejsce na notatki, pozwolą Ci przeanalizować Twoje efekty po 3 miesiącach wyzwań. Dzięki temu nauczysz się wytrwałości, samodyscypliny i samozaparcia. Każde wyzwanie przybliży cię do akceptacji siebie w różnych okolicznościach i sytuacjach. Wszystkie działania mają na celu pozwolić Ci wyjść z Twojej strefy komfortu oraz zbudować świadomość.

Kupuję teraz 

Kupuję teraz

Tydzień kobiecości, ma na celu zadbać o sferę kobiecości i podnieś Twoje poczucie pewności siebie. W tym tygodniu zawarte są wskazówki, które powinny towarzyszyć Ci przez cały tydzień, by popracować nad tą sferą. Dodatkowo zamieszczone są dzienne zadania do wykonania, by wzmocnić siłę wyzwania. Pamiętaj, że wyzwania mają na celu, opuszczenie strefy komfortu po to byś otworzyła się na nowości i pokonała swoje ograniczenia wewnętrzne.

 

Przykładowe zadanie dzienne:

 

Zadanie V - Akceptacja-afirmacja

Kontynuujemy ubiór kobiecy, czyli makijaż, pomalowane paznokcie, obowiązkowo pokazujemy nogi. Ale dodatkowo minimum 3 razy w ciągu dnia przed lustrem mówimy afirmację (chwalimy siebie) w stylu: „ Wyglądam bosko”, „Jestem mega piękna kobietą”, „Super ze mnie kobieta”.

 

Zdradzę Ci sekret ! 

 

Nie bój się wyzwań, napotkanych w swoim życiu...

to one nas rozwijają i powodują bycie silniejszym ! 

dziennik wyzwań

czyli Twój sposób na działanie 

Zamów teraz 

 

1. Tydzień samozadowolenia

 

2. Tydzień z uśmiechem

 

3. Tydzień zdrowia

 

4. Tydzień kobiecości

 

5. Tydzień równowagi

 

6. Tydzień planowania

Pobierz  fragment

tygodnia kobiecości

 

1. Tydzień nawyków

 

2. Tydzień uważności

 

3. Tydzień organizacji

 

4. Tydzień pasji

 

5. Tydzień inteligencji emocjon.

 

6. Tydzień medytacji

Tydzień równowagi życiowej 

 

W tym tygodniu popracujemy nad poprawą życiowej równowagi. Prowadząc intensywny tryb życia często czujemy się zmęczone
i mamy zwyczajnie dość. Coś zaczyna nie grać tak jak powinno. Czujemy rozdrażnienie, presję czasu, brak motywacji i zmęczenie. Nie ma się co dziwić, żadna z nas nie jest robotem. 

 

Przykładowe zadanie:

 

Wyzwanie: «««

Aby zachować życiową równowagę potrzebujesz zadbać o klika obszarów Twojego życia. By wyzwanie było zaliczone, zadbaj
o wszystkie elementy
.

Tydzień uważności

 

Trenuj swój umysł

Gdy zaczniesz wykonywać to wyzwanie, pewnie ciężko będzie Ci skupić się na nie myśleniu. Dokładnie tak jak w medytacji. Jednak
w tym tygodniu chodzi o zatrzymanie myśli. Skup swoją uwagę na takich elementach jak: cisza, smaki, kolory, zapachy, kształty czy tekstura.

 

Przykładowe zadanie:

 

Wyzwanie: ««


Zaplanuj codzienny spacer (wystarczy 10-15 minut). Możesz wybrać się do sklepu czy z psem na spacer to naprawdę niewiele. Podczas spaceru bądź uważna obserwuj drzewa, wiatr, szum, chłoń zapachy, tekstury i kolory.

Kupuję teraz 

Kupuję teraz

Kupuję teraz

3 kroki realizacji 

Zobacz jak łatwo się go realizuje. 

Poznaj

wracaj

Analizuj

2017 © Dominika Bury.

Wszystkie prawa pilnie strzeżone. 

Polityka prywatności