Imię i nazwisko
  Twój e-mail
Co wybierasz?
Książka
PDF
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Dziennik wyzwań rozpisany jest na 12 tygodni.

Są to wyzwania tygodniowe, polegające na wytrwaniu w określonej czynności. Wyzwania są skonstruowane w taki sposób, by dotykały różnych obszarów życia, dzięki czemu są wielopoziomowe – czyli rozwijamy i sprawdzamy się w różnych sytuacjach i dotykamy różnych obszarów życia.

 

Są to wyzwania wielopłaszczyznowe -  uczą dyscypliny w realizacji zadań, wzmacniają poczucie pewności siebie ale przede wszystkim otwierają nowe możliwości przed nami.

 

Dziennik wyzwań idealny jest dla tych kobiet, które znalazły się w martwym punkcie życia, ponieważ poprzez wyzwania daje powera do działania.

 

Przede wszystkim jest świetnym treningiem dla naszej osobowości, z tygodnia na tydzień daje możliwość poznawania siebie oraz swoich zasobów wewnętrznych. Wystarczy, byś była zmotywowana i zmobilizowana do odkrywania siebie i zakamarków życia, by krótka forma dziennika zamieniła się w niezwykłą przygodę dla Ciebie.

Jeśli Twoja motywacja jednak osłabnie na którymś etapie realizacji, zawsze masz możliwość poproszenia mnie o pomoc czy wskazówki.

Zasady realizacji dziennika:

 

Każdy tydzień jest przypisany konkretnemu wyzwaniu, czyli danej czynności. By wyzwanie zostało zrealizowane, należy w nim wytrwać przez 7 dni.

Wyzwania są dokładnie opisane, w jaki sposób należy je wykonać. Mimo to nie są narzucone konkretne czynności, tak byś sama dopasowała dla siebie poziom trudności.

 

W spisie treści wyzwań zamieszczona jest tabela, która dzieli się na datę, zaliczenie na plus lub niezaliczenie - minus.

 

Dodatkowo przyznane są wyzwania dzienne w danym tygodniu, można sobie wybrać dowolnie dany dzień na wykonanie wyzwania dziennego. Co spowoduje, dodatkowe podniesienie trudności.

 

W każdym tygodniowym wyzwaniu przydadzą Ci się analizy, wykresy lub tabele, które musisz  wypełniać. Ma to na celu przeanalizowanie twojej zmiany tydzień po tygodniu. Pozwoli Ci to również przeprowadzić ogólną samoocenę po 3 miesiącach wyzwań. Dzięki temu nauczysz się wytrwałości, samodyscypliny i samozaparcia. Każde wyzwanie przybliży cię do akceptacji siebie w różnych okolicznościach i sytuacjach. Wszystkie działania mają na celu pozwolić Ci wyjść z twojej strefy komfortu. Dlatego jest to wielopłaszczyznowy dziennik ze skrupulatnie dobranymi wyzwaniami.

Panel dziennika

Kupuję i płacę

Kupuję i płacę

Jeśli będziesz skrupulatnie i wytrwale realizować 12 tygodni to:
- Przeżyjesz fajną przygodę
- Nauczysz się samozaparcia
- Wyrobisz dyscyplinę
- Zamienisz stare nawyki na nowe (żywieniowe/kobiecości/równowagi i inne)
- Zmniejszysz swoją prokrastynację (odkładanie na później)
- Poznasz siebie
- Pokonasz ograniczenia
- Wzmocnisz swoją osobę i wiarę w siebie

 

Każde wyzwanie pozwoli Ci na akceptację siebie w różnych okolicznościach, czy też sytuacjach. Co pozwoli na wyjście z naszej strefy komfortu. By to uczynić, należy jedynie wytrwale dążyć do osiągnięcia celu.

Tydzień kobiecości, ma na celu zadbać o sferę kobiecości i podnieś Twoje poczucie pewności siebie. W tym tygodniu zawarte są wskazówki, które powinny towarzyszyć Ci przez cały tydzień, by popracować nad tą sferą. Dodatkowo zamieszczone są dzienne zadania do wykonania, by wzmocnić siłę wyzwania. Pamiętaj, że wyzwania mają na celu, opuszczenie strefy komfortu po to byś otworzyła się na nowości i pokonała swoje ograniczenia wewnętrzne.

 

Przykładowe zadanie dzienne:

 

Zadanie V - Akceptacja-afirmacja

Kontynuujemy ubiór kobiecy, czyli makijaż, pomalowane paznokcie, obowiązkowo pokazujemy nogi. Ale dodatkowo minimum 3 razy w ciągu dnia przed lustrem mówimy afirmację (chwalimy siebie) w stylu: „ Wyglądam bosko”, „Jestem mega piękna kobietą”, „Super ze mnie kobieta”.

 

Tydzień samozadowolenia

 

To drugi tydzień  z dziennika, który ma na celu przyjrzeć się  8 najważniejszym sferom naszego życia. To sposób na zmianę nawyków i wprowadzenie pozytywnych rytuałów do naszego życia. Ta metoda pozwala zwolnić, po to by przeanalizować każdy obszar życia.

 

Przykładowe zadanie:

 

„W każdym dniu tego tygodnia zrób coś, co pomoże Ci poprawić jakość danej sfery, np. w sferze „Zdrowie”  zwiększ swoją aktywność fizyczną. Dodatkowo zmieniaj nawyki w każdym dniu. Nie muszą to być wielkie nawyki, zacznij od tych mniejszych kroków. Przypisz do każdej sfery.

Przykład: Rozwój osobisty (Chcę rozpocząć planowanie, zmienić marnowanie czasu)…”

Zapisz się do newslettera by otrzymać:

 

E-book: 50 sposobów na Twój rozwój osobisty

NEWSLETTER







2017 © Dominika Bury.

Wszystkie prawa pilnie strzeżone.