Moja suplementacja jako wzmocnienie organizmu

Zanim przejdę do tego dlaczego używam suplementów i jakich, to zaznaczam, że jeśli chcesz podejść do tematu w sposób właściwy, to zrób badania.

 

Nie przyjmuję żadnych zbędnych witamin, ponieważ skupiłam się na niedoborach, by je uzupełnić. Wychodzę z założenia, że jeśli stać nas na to, by raz w roku zrobić przegląd techniczny dla naszego auta, to dlaczego, nie możemy zrobić sobie pełnej morfologii?

 

U mnie na przykład brakowało zdecydowanie witaminy d3 i cynku. Zaś magnez czy potas był naprawdę wysoko. Dlatego zanim zacznę mówić o suplementacji idź na badania :)

 

Jakie witaminy polecam ?

 

Przede wszystkim z czystym składem. Absolutnie mówię nie dla leków w ulepszaczami, zagęstnikami, wzmacniaczami smaku, konserwantami, skrobią modyfikowaną itd. Ważne jest też dla mnie na przykład opakowanie, aby było biodegradowalne.

 

Czyli jeśli mowa o suplementach to:

 -Przyjazne dla mnie z dobrym składem

- Przyjazne środowisku

- Tylko sklepy zielarskie lub Internet (niestety w aptekach nie znajduję takich dobrych suplementów).

 

06 marca 2019

Siła Kobiecego Sukcesu 

ZOBACZ DZIENNIK WYZWAŃ​​​​​​​

08 września 2017
Musisz…. Nie wypada… Nie rób tego…. Zastanów się… Na twoją odpowiedzialność…. Nie możesz…   Ile razy dziennie… tak dziennie, słyszysz komunikaty zaczynające się od powyższych słów? A ile razy dziennie, sama

ZOBACZ POPRZEDNI ARTYKUŁ

INSTAGRAM

ZOBACZ KURS PEWNOŚCI SIEBIE

Witamina D3+K2

 

Ja stawiam na krople, mam pewność, że mają dobry skład i są w formie płynnej. Czytałam niegdyś, że mają lepszą wchłanialność.

 

Vigantol – to są kropelki z apteki, czysta forma Wit. D3, wtedy trzeba dokupić witaminę k2. Na pewno mają niską ilość mikrogramów. 1 kropla = 500 mikrogramów

 

Dr Jacobs – w składzie są rozpuszczone w oliwie z oliwek, która po pewnym czasie robi się gorzka i nieprzyjemna w smaku.

 

Laborell – Jedna z lepszych jak dla mnie. 1 kropla ma 800 mikrogramów, a dodatkowo w składzie znajduje się bardzo przyjemny w smaku olej z krokosza barwierskiego. To mój wybór.

 

Witamina C – kwas L askorbinowy

 

Kiedyś przy przeziębieniu używałam witaminy 1000 z apteki w tabletkach. Efekt był żaden. Nie wiem, czy to prawda, że kwas l askorbinowy, jest rzeczywiście rewelacyjny, ale przy chorobie po 2 – 3 dniach brania witaminy c w proszku – nie było śladu przeziębienia. Dla mnie działanie jest mega efektywne.

Jod

 

Ja stosuje ze względu na wyższe TSH w celu uzupełnienia niedoborów jodu i obniżenia poziomu TSH.

Podobno, by jod dobrze się wchłaniał, należy go spożywać wraz z selenem. Dlatego postawiłam na firmę dr Jacobsa Jod + Selen. Dodatkowo w składzie jest witamina B12 oraz kultury bakterii. Teraz zaś stosuje formę płyną Jodadrop, zaś by spożywać selen, stawiam na orzechy brazylijskie.

 

Witamina B Complex firma Biocaps

 

Dla mnie produkt must have. Trudno zadbać o to, by samą dietą dostarczyć dla organizmu wiele witamin z grupy B, zwłaszcza, że witaminę b 12 produkuje flora bakteryjna naszych jelit. W składzie wszystkie witaminy z gr B, biotyna czy folian. Bardzo polecam.

 

Cynk firma Biocaps

 

Ogólnie firma biocaps wymiata pod względem jakości swoich suplementów. Cynk jest świetny, zwłaszcza że w składzie jest również miedź oraz inulina (prebiotyk).

 

Bio Chlorella – Diet food

Efektem wspaniałym na pewno jest to, że świetnie oczyszcza organizm z toksyn. Przemiana materii wzrasta co przekłada się na świetne samopoczucie. Produkt bardzo polecany. Ważne, by sprawdzić czy nie mamy uczulenia na algi.

To najważniejsze elementy uzupełnienia mojej diety w mikroelementy niezbędne dla mnie. Najważniejsze jednak jest to, by uzupełniać niedobory warzywami i owocami. Jednak w okresie zimowym, niestety warzyw i owoców jest mało. Oczywiście w okresie wiosenno- letnim , rezygnuję z suplementacji, do której wracam jesienią. Co najważniejsze czuję się wspaniale i nie doświadczam przeziębienia :)

11 stycznia 2019
Prowadząc tryb życia, który jest wymagający, często dajemy sobie w kość, gdzie nasze samopoczucie jest kiepskie.  Coś zaczyna nie grać tak jak powinno, czujemy rozdrażnienie, presje czasu, brak motywacji i

ZOBACZ E-BOOK BYĆ ASERTYWNĄ

2017 © Dominika Bury.

Wszystkie prawa pilnie strzeżone. 

Polityka prywatności